داروهای خانگی برای درمان پای سرد و بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای خانگی برای درمان پای سرد و بیماری های کلیهداروهای خانگی برای درمان پای سرد و بیماری های کلیه

داروهای خانگی برای درمان پای سرد و شکست RenalUn تعداد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توسط پا سرد عذاب، اگر چه درمان آب و هوای cálidos.Algunos خانه در تسکین پا سرد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است.

پا سرد، دست و یا برای بیماران کلیوی اغلب به گردش خون ضعیف نسبت داده پاها sangre.De با توجه به این علت، درمان زیر کمک کننده هستند.

پا 1.Baño

این درمان مستقیم برای بیماران کلیوی به پای خود را گرم می باشد، و این بیماران نشان می دهد مصرف حمام پا هر روز قبل از dormir.A سپس یافت می شود نه تنها پای خود را، اما تمام بدن خود را گرم . در اثر بیشتری خواهد بود اگر برخی از گیاهان که دارای اموال گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون baño.Consulte آب اضافه می شوند با دکتر آنلاین که برای تعیین گیاهان مناسب برای شما می باشد.

2.Masaje

به عنوان یکی از روش های درمانی طب سنتی چینی، ماساژ هر عارضه جانبی برای ماساژ منظم می تواند رگ های خونی pacientes.El کاوشگر به افزایش جریان خون در بیماران مبتلا به پا ایجاد نمی کند. سپس، پای سرد را می توان تا حدی کاهش داد.

3.The جوراب ساق بلند پناهگاه و لباس

استفاده از گرم شل و جوراب، حتی زمانی که شما می durmiendo.Esto طور موثر می تواند کمک کند به راحتی بیماران فوت سرد است.

مواد غذایی 4.Terapia

نگاهی به تغذیه کافی از رژیم غذایی خود را، به طوری که بیماران می توانند انرژی کافی برای dieta.En آن همان زمان، بیماران همچنین باید اطمینان حاصل شود که مواد غذایی خود را می کند کلیه ها بار نیست و یا شرایط رژیم غذایی médica.Principios عمومی خود را برای بیماران تحت تاثیر قرار کلیه در proteínas.Para در سدیم کم و کم هستند به دست آوردن برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید بیماری enfermedad-renal@hotmail.com.Entonces توضیحات خود را ارسال، متخصصین تغذیه کلیه خدمات چین برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

داروهای خانگی که در بالا می تواند کمک به از بین بردن پا سرد pacientes.Sin اما اگر آنها می خواهند برای غلبه بر این نشانه ای از ریشه باید برخی از روش های درمانی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده خود و عادی گردش خون خود را به دنبال.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: